Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2010 - nyhetsarkiv"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2010 - nyhetsarkiv


Här finns en del av årets nyheter

(2010-12-16 00:25)
Nu finns det ett nytt informationsblad att läsa!
 
(2010-12-13 19:44)
Söndagen den 12 december åkte vi iväg till Uppsala Ponnyklubb för att rida första omgången av RidskoleCupen. RidskoleCupen är en utbytestävling mellan ridskolorna i Upplands distriktet för ungdomar under 17 år. Med denna omgång är UVFK, UPK, Enköping...
 
(2010-12-13 19:30)
Viktoria Lindberg har just gått upp i ledningen med 19 poäng, tvåa ligger Emely Wallström med 16 poäng följd av Christina Grönvik med 12 poäng. Har du någon placering som du inte rapporterat än?
 
(2010-12-05 20:48)
Det finns fortfarande kalendrar kvar! Varför inte som julklapp!
 
(2010-11-22 19:51)
Upplands-Västmanlands Fältrittklubb har fått en ny samarbetspartner vid namn Sponsorhuset som kommer att hjälpa vår förening att få in pengar.
 
(2010-11-01 17:00)
Sedan i våras har styrelsen, i samarbete med Sjöhagen Wear, jobbat för att ta fram en kollektion med klubbkläder för både häst och ryttare. Nu är dom här!
 
(2010-10-14 22:55)
Det finns fortfarande kalendrar kvar!
 
(2010-09-06 12:53)
Första omgången av Div. III gick i Östervåla med Harbo RS som arrangör. De som red i laget var Emma Olsson/Wegonie, Lisa Andersson/Ponti, Elvira Johansson/Pernod och Maria Dahlén/O’boy. Alla hästar skötte sig jättebra och speciellt lektionshästen Per...
 
(2010-09-04 22:30)
Den 24 och 25 september kommer Lotta till UVFK och håller dressyrträning. Lotta jobbar som lärare/instruktör på Ridskolan Strömsholm och har även träningar på Wirsbo. Lotta rider och tävlar skolhästen Sandeman på Grand Prix nivå och med sin egna häst...
 
(2010-08-24 22:30)
Upplands Ridsportsförbund har tilldelat Sixten Eriksson och Lotta Petersson distriktets eldsjälsutmärkelse.
 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Upplands-Västmanlands FRK - Ridsport
Kvarnbo
75265 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-543385
E-post: This is a mailto link

Se all info